!

!

داستان یک روز عجیب!

تا حالا شده 3 تا تصادف رو تو یک روز ببینین؟ اونم تو کمتر از یک ساعت؟!

اگه ندیدین، دعا می کنم که ایشالا هیچ وقت نبینین.

اما چشمتون روز بد نبینه، من همین دیروز 3 تا تصادف رو دیدم اونم تو کمتر از یک ساعت!

.

.

.

اولی رو که خودم هم یک سرش بودم، آینه به آینه خوردن ماشین دوستم بود با یک ماشین دیگه که اونجا دوستم مقصر شناخته شد! چون اگه اشتباه نکنم با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در حال لایی کشیدن تو یک خیابون پر ترافیک بود! آخرشم سر یکی از همین لایی کشیدن ها آینش گیر کرد به آینه ماشین بقلیشو... بقیه ماجرا!

.

.

.

دومی و سومی رو وقتی دیدم که از تصادف اول فارغ شده بودم و مجبور شدم بقیه مسیرو با اتوبوس بر گردم خونه!

دومین تصادف، انحراف سواری سمند بود که یک راست رفته بود تو چمن های وسط بولوار و اتفاقا یک درخت رو هم از ریشه در آورده بود! مردم هم طبق معمول نزدیک محل حادثه جمع شده بودن و با در آوردن صدا های عجیب از خودشون، در حال قدم زدن روی اعصاب راننده بودن. 

.

.

.

سومی خیلی خیلی دلخراش تر بود، طوری که وقتی بهش فکر می کنم همه اعضا و جوارحم یک جورایی میشن، می پیچن تو هم! دقیقا مثل جمع شدن لب ها بعد از خوردن یک خرمالوی نارس.

اما چه کنم که تا اینجاشو گفنم و نمیشه بقیش رو نگم!

.

.

.

جونم براتون بگه تو این یکی آخریه که به فاصله 3-2 دقیقه بعد از دیدین تصادف دوم اتفاق افتاد، یک پژو پارس همچین ترو تمیز زده بود به یک پسربچه 9-8 ساله!

پسر بیچاره  هم ولو شده بود وسط خیابون و مادرش هم داد و بیداد می کرد که آی پسرمو کشتی و ...

.

.

.

بگذریم، بیشتر از این رو اعصابتون راه نرم، فقط اینو بهتون بگم که دیروز بد ضد حالی خوردم.

.

.

.

هرچند که شاید روزیم این بوده.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن اگه هم از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

این هم از روزی امروزمون :-[]

لورکا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://shabgerye21.persianblog.ir

سلام...یکی از روزهای کشیک داخلی ۴ بار تو شیفتم کد ۹۹ اعلام شد...ماساژ قلبی و تنفس.... اما ۳ تاشون مردن...اونم بدضدحالی بود....

maede پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://shabgerye21.persianblog

یعنی بلدی شیر موز بکشی؟

عظما دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

دیگه انصافا سرعتش ۱۲۰ تا نبود! یک مبالغه کردی
فقط در حدود ۱۴۰ تا بود!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد